S cieľom uľahčiť užívateľom používať našu stránku využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení.

Obchod

dcérske stránky:

www.diva-princess.sk

 

www.royalbathroom.sk

 

 

 

Tovar skladom:

cena teraz: 15,00 EUR
ihneď k odberu
cena teraz: 50,00 EUR
ihneď k odberu
cena teraz: 99,00 EUR
ihneď k odberu

NOVINKY

arr3Stále nové real foto - FOTOGALERIAPridávame pre vás všetkých reálne foto tovaru, nájdete kliknutím na FOTOGALERIA real v hornej... arr3Aktuálne do Vianoc: akcie na šaty skladomSuper ceny na tovar skladom :) www.diva-glamour.sk... arr3Aktuálne do Vianoc 2017 - akcie na objednávkový tovarSledujte akcie, zľavy na tovar objednávkový a to až do Vianoc :) www.diva-glamour.sk... arr3Nové podmienky v platbách !Tovar skladom aj na 100% dobierku. ... arr3Naše eshopy sú tu pre vás:- www.diva-glamour.sk - www.diva-princess.sk - www.royalbathroom.sk      ... arr3Zľava 15% na Retro šaty na slávnosťDo 22.8.2017 platí 15% zľava na všetky Retro šaty na slávnosť:...

Naj retro šaty

KONTAKTY

Divaglamour
Ľ. Pavetitša 35
919 43 Cífer
napíšte nám
Jana Kramárová

» Alternat. riešenie sporov
Čo je to Alternatívne riešenie sporov

 

Čo všetko znamená "alternatívne riešenie sporov":

1.2.2016 nadobúda účinnosť novelizovaný zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (Zákon č. 102/2014).

Myšlienka alternatívneho riešenia sporov nie je zlá – mala by spotrebiteľom aj obchodníkom priniesť jednoduché, rýchle a hlavné lacné riešenie sporov vzniknutých pri nakupovaní online. Prakticky ide o možnosť podania sťažnosti spotrebiteľom* v prípade porušenia niektorých jeho práv súvisiacich s nákupom online a vyriešenie takéhoto sporu treťou stranou k spokojnosti zákazníka aj obchodníka.

  • Zákazník môže podať podnet / sťažnosť, a to buď online cez formulár na webstránke EÚ (tzv. RSO platforma) alebo priamo slovenskej inštitúcii, ktorá bude spor riešiť (tzv. subjekt alternatívneho riešenia sporu).
  • Podnet bude riešiť nezávislý subjekt (SOI alebo oprávnená súkromná firma).
  • Pred tým, než zákazník podá podnet, musí sa najprv pokúsiť vyriešiť problém s vami ako predávajúcim (zákazník vám musí najprv poslať žiadosť o vyriešenie sporu).
  • Sťažnosť by mala byť vyriešená subjektom do 90 dní (ale nemusí).
  • Cieľom je predísť súdnemu sporu a vyriešiť problém k spokojnosti spotrebiteľa i obchodníka.
  • Výsledkom riešenia má byť kompromisná dohoda medzi zákazníkom a obchodníkom.
  • Riešenie sťažnosti je bezplatné, pre obchodníka z toho nevyplývajú žiadne priame náklady a pre spotrebiteľa maximálne do výšky 5 EUR.
  • Alternatívne riešenie sporov sa týka len spotrebiteľských zmlúv medzi obchodníkom a spotrebiteľom (teda nie sporov medzi dvoma podnikateľmi).
  • Týka sa len nákupov online.
  • Týka sa len spotrebiteľov – teda fyzických osôb (nie nakupujúcich podnikateľov).
  • Týka sa len sporov, kde hodnota prevyšuje 20 EUR.
  1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom divaglmaour.sk@gmail.com), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
  2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

 
 
Y2EwNzM1